سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:5 » Yesterday hit:0 » All hit:7777
  • آموزش / دانلود / موبایل / عکس/
    » About Us » My logo
    آموزش / دانلود / موبایل / عکس/

    » My Archives
    »» :: پوسته ی ویندوز مدیا سنتر - Windows Media Center Theme style F »» date:86/12/25 «» 3:1 ع
    پوسته ی ویندوز مدیا سنتر - Windows Media Centre Theme style For Windows XP

    این هم اسکین ویندوز مدیا سنتر یا ویندوز رسانه ها که فقط کافی است شما فایل را دانلود کنید و برنامه نصب را مانند برنامه های نصب ادامه داده و پس از پایان نصب بر روی صفحه ی دکستاپ (desktop) خود کلیک راست کرده و آخرین گزینه یعنی پروپرتیس (Properties) را کلیک کرده تا وارد پنجره ای با نام display Properties شوید. سپس از داخل این پنجره تب Appearance را انتخاب کرده و در قسمت Windows and buttons گزینه ی Media Centre style را انتخاب کرده و بر روی کلید اوکی کلیک کنید.

    اما ویندوز مدیا سنتر چیست؟

    Windows XP Media Center Edition یا ویندوز رسانه ها یکی از آخرین ویرایش های ویندوز اکس پی است که مخصوص تفریحات خانگی و پخش هرچه بهتر و با کیفیت تر رسانه ها در سینماهای خانگی طراحی شده است . علاوه بر این ویژگی های منحصر به فرد ، این سیستم عامل قابلیت های خوب امنیتی داشته و دارای تمامی امکانات نسخه ی حرفه ای و سرویس پک ? و سازگاری عالی با نرم افزارهای کاربردی می باشد.
    آخرین ویرایش اصلی این نرم افزار Windows XP Media Center Edition در ?? اکتبر ???? رسما از سوی کمپانی مایکروسافت برای علاقمندان در سرتاسر دنیا عرضه شد. پس از آن نسخه ای در اواخر سال ???? نیز عرضه شد که قابلیت های جدید و کاملی برای پشتیبانی از دی وی دی ها و مخصوصا در زمینه ی پخش هر چه بهتر بازی های رایانه ی و XBox ??? و اتصال به آن با خود دارا بود. این سیستم عامل هم اکنون سیستم عامل اصلی مورد استفاده میلیون ها کاربر در سرتاسر دنیاست.

    ادامه مطلب … »



    احسان
    »» comments ()
    »» :: ابزار ایجاد برنامه نصب کننده (setup)، مخصوص پروژه های برنامه »» date:86/12/25 «» 3:1 ع
    ابزاری رایگان برای ایجاد برنامه نصب کننده (ستاپ)، مخصوص پروژه های برنامه نویسی - Inno Setup
    یکی از کارهای سخت تولید کنندگان نرم افزار ایجاد نصب کننده های حرفه ای و قابل توزیع بر روی تمام سیستم عامل هاست. در واقع تولید برنامه در کار های نرم افزاری به دلیلی از اهمیت خاصی برخوردار است. یکی از راه های حل این طور مشکلات برنامه نویسان تولید برنامه های ایجاد کننده ی ستاپ برای برنامه های نوشته شده توسط برنامه نویسان است.البته نرم افزارهای ساخت Setup بسیار متنوع اند و هریک امکانات و ویژگی های خاصی را ارائه می دهند. در این میان نرم افزار رایگان و بسیار قدرتمند Inno Setup یکی از گزینه های مناسب و کاربردی برای رفع نیازهای تولید کنندگان نرم افزار در امر “توزیع” خواهد بود.
    Inno Setup نرم افزاری رایگان و اوپن سورس (قابل دست کاری) است که با استفاده از آن می توانید برای نرم افزارهای خود برنامه Setup تولید نمایید. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا در عرض چند دقیقه برنامه Setup خود را بسازید و آن را روی تمامی سیستم عامل های ویندوز اجرا کنید.

    برخی از ویژگی ها و امکانات این نرم افزار :

    • فشرده سازی فایل ها در یک فایل EXE
    • ثبت کردن فایل های DLL و OCX
    • امکان گذاشتن رمز عبور برای برنامه Setup
    • دارای راهنمای کامل جهت یادگیری دستورات نرم افزار
    • رابط کاربری استاندار و سازگار با ویندوزهای XP و ????
    • ساخت میانبر برای برنامه در هر مکانی که کاربر بخواهد
    • امکان دسترسی به رجیستری ویندوز و اعمال تغییر در آن
    • سفارشی کردن نوع نصب نرم افزار (Full, Custom, Minimum)
    • پشتیبانی از زبان پاسکال اسکریپت برای ایجاد برنامه های Setup
    • ایجاد Uninstaller در سیستم کاربر جهت حذف برنامه ی نصب شده
    • کاملاً رایگان و اوپن سورس (سورس این نرم افزار به زبان دلفی موجود است)
    • پشتیبانی از زبان های مختلف در برنامه Setup شما (می توانید زبان خود را به آن اضافه کنید)
    • پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های مایکروسافت (Windows ??/??/????/????/XP.ME/NT ?.?/Vista)
    • و …

    ادامه مطلب … »



    احسان
    »» comments ()
    »» :: چت با مبایل با نسخه ی جاوای یاهو مسنجر - Java Yahoo Messenger »» date:86/12/25 «» 3:0 ع
    چت با مبایل با نسخه ی جاوای یاهو مسنجر , Java Yahoo Messenger

    نرم افزار یاهو مسنجر با فرمت جاوا (YMess) یکی از نرم افزار های ساخته شده توسط شرکت یاهو جهت استفاه در گوشی های همراه می باشد. با این نرم افزار شما می توانید حتی خارج از خانه و با اتصال به اینترنت از طریق گوشی همراه خود و داشتن یک آی دی از سایت یاهو، با دوستان خود در حین راه رفتن در کوچه و خیابان چت کنید. و حتی نیاز به هیچ گونه پروکسی جهت فعال کردن نمی باشد و تنها شما باید دارای یک سیم کار مجهز به اینترنت باشید. با این نرم افزار مستقیما به دیتا بیس شرکت یاهو متصل شوید و از امکانات چت و گفتوگوی اینترنتی استفاده لازم را ببرید.
    اما از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید:
    جهت نصب و اجرای این نسخه از یاهو مسنجر، گوشی همراه شما باید دارای حداقل MIDP ?.? و CLDC ?.? باشد. که فکر می کنم در اکثر گوشی ها بصورت پیش فرض وجود دارد.
    پس منتظر نباشید و از امکانات یاهو استفاده کنید و لذت ببرید.

    ادامه مطلب … »



    احسان
    »» comments ()
    »» :: ابزاری قدرتمند برای ذخیره اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی- Ne »» date:86/12/25 «» 3:0 ع

    ابزاری قدرتمند و منحصر به فرد برای رایت سی دی - Nero Burning Rom 8.3.2.1

    رایت (Write) روی سی دی و یا دی وی دی از جمله کار هایی است که برای انتقال اطلاعات از آن استفاده می شود. در این میان شرکت های بسیاری برنامه های مختلفی را برای رایت سی دی و یا دی وی دی ارائه داده اند که هر کدام در جای خود مناسب می باشند ولی در این میان شرکت Ahead Software AG سازنده ی نسخه های مختلف نرم افزار نرو (Nero) بهترین نرم افزار را برای رایت سی دی و دی وی دی معرفی کرده است. از سال ???? تا کنون این نرم افزار از محبوبیت خاصی بین کاربران رایانه دارد حتی تا حدی این محبوبیت زیاد می باشد که شرکت های تولیدات سخت افزاری رایت برای رایت سی دی نیز از نرم افزار های این شرکت بر روی سخت افزار های خود برای ارائه به مشتری استفاده کرده اند.
    نرم افزار نرو (nero)، نرم افزاری است سریع ، حرفه ای و معروف در زمینه ی Wirte انواع لوح های فشرده (DVD , CD) از جمله Data CD ، VCD SVCD ، DVD و … ، که اکنون در تمام PC ها که حتی Writer هم ندارند به دلیل وجود نرم افزار های مختلف و قابلیت های بی نظیر این نرم افزارموجود است.

    Format های پشتیبانی شده :

    CD :
    CD-ROM ، CD-ROM XA ، Audio CD ، Mixed-Mode CD ، Video CD ، Super Video CD
    miniDVD ، CD Extra ، Bootable CD ، HFS ، ISO/HFS Hybrid
    UDF ، UDF/ISO Bridge ، InCD discs
    DVD:
    DVD ISO ، DVD UDF، DVD ISO/UDF (Bridge) ، bootable DVD
    DVD Copy on-the-fly and via image ، DVD Images


    ادامه مطلب … »



    احسان
    »» comments ()
    »» :: جستوجو گر گوگل بر روی نوکیا سری ان و ای - Google Search Nokia »» date:86/12/25 «» 2:59 ع
    جستوجو گر گوگل بر روی نوکیا - Google Search Nokia N or E

    امکانات و نتایج جستوجوی گوگل را در گوشی های خود با یک برنامه ی ساده که فقط مخصوص گوشی های nokia سری N و E می باشد تجربه کنید. این نرم افزار که ساخت سایت گوگل می باشد برای جستوجوی بهینه در گوشی های مبایل نوکیا طراحی شده است. دانلود این نرم افزار برای کابران ایرانی در داخل کشور از سوی گوگل ممنوع می باشد چرا که کشور ما در تحریم به سر می برد. ولی نگران نباشید تا موقعی که سایت بیندانلود سر پا می باشد این جور تحریمات معنی ندارد چرا که این جور برنامه ها را سایت بین دانلود به راحتی در اختیار کابران بدون محدودیت قرار می دهد.

    نکته: این نرم افزار به صورت فشرده و با فرمت Zip می باشد. شما باید آن را از حالت زیپ خارج کرده و فایل مربوطه را به گوشی خود انتقال دهید و آن را از طریق گوشی نصب کنید.

     

    ادامه مطلب … »



    احسان
    »» comments ()
    »» :: نرم افزار رایگان رایت سی دی و دی وی دی - CD Burner XP :: »» date:86/12/25 «» 2:58 ع

    نرم افزار رایگان رایت سی دی و دی وی دی - CD Burner XP

    از جمله نرم افزار های رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی ، CDBurner XP Pro می باشد. البته شاید بتوان گفت که تا موقعی که نرم افزار های رایت سی دی مانند نرو(nero) موجود است دیگر نیازی به این جور نرم افزار ها نمی باشد، ولی باید گفت این نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده و نسبت به امکانات که ارائه می دهد، نسبت به نرم افزار ها نرو از حجم کمتری برخوردار است. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R، CD-RW، DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد. رایت اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد و رایت به آینده از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

    از امکانات کلی این نرم افزار می توان به :

    • رایت ام پی تری (MP?) برای پخش در دستگاه های MP? player
    • ساخت سی دی های راه انداز سیستم عامل ها (Bootable CD)
    • چک کردن اطلاعات پس از رایت سی دی برای اطمینان از صحت رایت.
    • رایت اطلاعات بر روی انواع سی دی شامل: CD-R/CD-RW/DVD+R/DVD-R/DVD+RW/DVD-RW

    ادامه مطلب … »



    احسان
    »» comments ()

    »» Posts Title  
    :: محدود کردن فرزندان در هنگام استفاده از رایانه - Advanced Pare
    [عناوین آرشیوشده]